Verloren of Gestolen Inloggegevens

Als uw Smart Key apparaat verloren of gestolen is, neemt u dan alstublieft telefonisch contact op met ons call center. Onze medewerkers zullen dan uw Smart Key apparaat deactiveren. Vervolgens zult u een nieuw Smart Key apparaat ontvangen (of een ander Smart Password product). Wees u er alstublieft van bewust dat er aanvullende kosten in rekening gebracht kunnen worden voor uw aanvraag voor een nieuw Smart Key apparaat.

Het is goed om te onthouden dat, ook al is uw Smart Key apparaat verloren of gestolen, niemand anders toegang heeft tot uw internetbankieromgeving zonder uw eigen, persoonlijke, wachtwoord te weten. Daarom is het belangrijk om alle instructies voor een veilig wachtwoord op te volgen.

Sla uw wachtwoord en gebruikerscode nooit op op uw pc of op een fysieke plek. Draag deze nooit bij u in uw portemonnee, vertel deze nooit door aan een ander en vergeet nooit dat uw bank u herkent aan uw wachtwoord en gebruikerscode.

Verdere informatie vindt u op Gouden Regels voor Beveiliging, Uniforme Veiligheidsregels Internetbankieren, Algemene Beveiligingsrichtlijnen, Aanbevolen Browsers.

reclamebureau anno nu ifthen.nl